כלורין דאוקסיד MMS הינה תרכובת פשוטה של חומר שנקרא "כלורין דאוקסייד" (chlorine dioxide בעברית כלור דו חמצני – סימן התרכובת הוא ClO2) שקיבלה את השם MMS בגלל הסגולות המרפאות שלה (Miracle Mineral Solution).

 
הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ממס ישראל
Join The Telegram MMS Israel Group

 

רכישת ממס כלורין דאוקסיד אונליין לחצו כאן

MMS CDS ISRAEL Chlorine Dioxide ממס ישראל
https://t.me/joinchat/vLijvTCADRk4YzJk

 
 
מידע זה אינו מהווה תחליף לייעוץ או לטיפול רפואי, ומוגש מאת מערכת האתר כמידע חיוני לקוראים בלבד!!
 
ה MMS ידוע ביכולות הריפוי שלו בכל רחבי העולם, ומזה שנים משמש לטיהור והשבחת מים.
לצורך טיפול החומר מגיע ב 2 בקבוקונים שמערבבים מהם כמה טיפות ביחס של 50 50 ולאחר דקה מוהלים במים ושותים לפי פרוטוקולי טיפול. חומר הבסיס הוא "סודיום כלוריט" והחומר השני הוא חומצה הידרוכלורית שמפעילה אותו (חומצה הידרוכלורית זהה לחומצה שיש בלימון. ניתן להפעיל את הסודיום כלוריט גם עם כמה טיפות של לימון ויתקבל חומר זהה)

מקור ה MMS

את השיטה המציא אדם בשם ג'ים האמבל (Jim Humble – בעברית ג'ים הצנוע, מעניין..) לפני שנים רבות, והוא ריפא בעזרת MMS מאות אלפי חולי מלריה בכל רחבי העולם. לאחר מכן הוא גילה שהתרכובת הזאת יעילה לשלל מחלות אחרות, וככה התפתחה השיטה והתפשטה בכל רחבי העולם.

במהלך פרויקט לחיפוש זהב בזהב בגיאנה, 400 מיילים מכל בית חולים באמצע הג'ונגל, הצוות שלו חלה במלריה. לאחר שלא הוזהרו מפני אפשרות זו, הצוות לא נשא תרופות לטיפול במלריה.

הדבר היחיד שהיה לג'ים האמבל היה מטהר מים וחיטוי המכונה חמצן מיוצב. בסופו של דבר הוא החליט לתת כמה טיפות לצוות שלו, שסבלו מחום מעל 40 מעלות, הזיות ופריחה בכל הגוף. דמיינו את הפתעתו כשארבע שעות לאחר מכן מצא את כולם יושבים יחד מול המדורה בריאים ומאוששים מאחת המחלות הזיהומיות הקשות בעולם, כאילו לא קרה כלום! בהמשך, הוא גם ג'ים חלה במלריה ואותה הנוסחה עבדה גם עליו כקסם! ג'ים האמבל נאמן לעקרונותיו ויש לו כוונה טהורה לעזור לאנושות. עלינו להכיר בכך שהאדם הזה ככל הנראה הציל חיים רבים יותר מכל אחד אחר על פני כדור הארץ הזה.

כלוריט (NaClO²) מגיע לקיבה המכילה חומצה הידרוכלורית (הידועה גם בשם HCL, חומצה מוריאטית, חומצת מלח…), מתרחשת תגובה בין שני החומרים, שמשחררת גז המכונה "כלור דו חמצני" (CLO²). התערובת של נתרן כלוריט וחומצה הידרוכלורית יוצרת גז כלור דו חמצני. גז זה הנספג בקלות במים (ולכן גם על ידי הריריות והסרום בדם), אחראי ל"תרופות הפלא "הללו. מסיבה זו, ג'ים האמבל העניק לה תחילה את השם "פיתרון פלא", מכיוון שהוא לא רק עבד על מלריה, אלא גם הצליח לרפא מחלות אחרות, בתחילה ללא הסבר ברור.

זה האתר של Jim Humble למי שרוצה להכיר וללמוד https://jimhumble.co/about

מה כלורין דאוקסיד MMS עושה בגוף?

בדרך פלא ובנדיבות היקום פגשתי את אחד האנשים הפעילים ביותר בעולם לקידום ה MMS, אדם בשם אנדראס קלקר Andreas Kalcker, שסיפר לי על חלק מהפעילות שלו בשנים האחרונות בריפוי באמצעות MMS.
אנדראס ישב איתי שעות לשיחה (והוא אדם עסוק ביותר) וסיפר לי את תורת ה MMS. הוא גם זה שהעמיק בי את ההבנה, שהצורה העיקרית בה MMS עובד בגוף היא זו, שהוא מעשיר את הדם שלנו בחמצן ונותן בוסט למערכת החיסונית להתעורר לחיים. ומכיוון שוירוסים, חיידקים וטפילים לא אוהבים חמצן, הם פשוט לא סובלים אותו, תהליך השכפול שלהם בגוף נעצר והם נחלשים.
זאת בדיוק ההזדמנות של המערכת החיסונית שלנו לתקוף אותם, וכך הגוף שלנו מנקה את עצמו בצורה טבעית ובלי כימיקלים מסוכנים.

גרסה משופרת של MMS שנקראת CD

MMS הוא השם שג'ים האמבל נתן לשילוב של כלור דו-חמצני (NaClO²) שהופעל באותה עת עם חומצת לימון. אנדראס קלקר שיפר את הנוסחה ומצא דרך להימנע מתופעות הלוואי של הקודמת, וכיום אנו לא משתמשים יותר בחומצה לימונית ב- 50%, אלא משתמשים בחומצה הידרוכלורית (HCL) בריכוז של -4% שפחות מעלה את רמת החומציות בקיבה, מה שבעבר גרם לחלק מהאנשים בחילות. כדי למנוע בלבול בין התרכובת הישנה לחדשה, אנדראס קורא לה CD, שמייצג כלור דו-חמצני (ראשי תיבות של chlorine dioxide). ה CD הוא תרכובת הרבה יותר מתונה ויעילה יותר מה- MMS הישן המופעל עם חומצה לימונית של 50%, וכמעט שאין לו תופעות לוואי.
 
באתר של אנדראס קלקר ANDREAS LUDWIG KALCKER יש מידע מקיף על MMS וגם פרוטוקולי טיפול למגוון רחב של מחלות

במה MMS יכול לטפל?

כל מחלה ויראלית או חיידקית, ניקוי טפילים, חולשה, מחלות כרוניות, דלקות עור, כוויות, ובהחלט מחלות כמו סרטן ומחלות שהרפואה עומדת מולן חסרת אונים.
הוא יכול לשמש כטיפול פנימי בשתיית מים עם טיפות MMS בתוכן, או בשימוש חיצוני במריחתו על האזור הנגוע.
ניתן גם להשתמש בו כטיפול מניעתי ותחזוקה שוטפת, למי שורצים לשמור על גוף נקי ממחלות.

טיהור וניקוי ירקות ופירות ב MMS

אחד השימושים היעילים ל MMS הוא לשטיפת ירקות ופירות, או בכלל לניקוי והסרת טפילים ומזיקים מהאוכל שלנו.
מוסיפים כ 50 טיפות של ממס מופעל לקערה גדולה של מים, משרים בה את הירקות והפירות למשך 15 דקות, ומתקבל אוכל טרי נקי ממזיקים וללא חומרים רעילים כלל. ה MMS מחמצן את היצורים המיקרוסקופיים והתרומה לבריאות שלנו רק עולה.

ככה אני פגשתי את ה MMS

לאחר שפגשתי אנשים שהמליצו לי על הטיפול ב MMS, התחלתי לחקור וללמוד עליו ומייד הבנתי שעליתי על משהו מעניין. החלטתי לנסות את הטיפול הזה ועשיתי תהליך של 21 יום עם תוצאות מעולות. גם לא מעט אנשים בסביבתי קיבלו תוצאות דומות.
זאת הייתה תקופה של בעיות בריאות שונות בה מצאתי את עצמי עם חולשה כללית, בעיות שיניים חריפות, בעיות עיכול ושלל תופעות מקבילות.
התחלתי במינון קטן מאוד כדי לבדוק איך הגוף שלי מגיב, ולאחר שלא ראיתי אף תופעת לוואי המשכתי בטיפול של מינון נמוךלמשך 21 יום. הופתעתי לגלות שכבר ביום הראשון של הטיפול קיבלתי פוש אנרגטי והגוף שלי הלך והתחזק.
בהמשך עלתה לי רמת האנרגיה ותוך מספר שבועות חזרתי לבריאות מלאה.
 
מאז סיום הטיפול אני ממשיך להשתמש ב MMS לצחצוח שיניים וטיפול בחניכיים, והתוצאות הן שהשיניים שלי לבנות יותר והחניכיים שלי הבריאו מדלקת קשה. היום הפה שלי בריא, ואם הייתי מכיר את החומר הזה לפני שנה הייתי נמנע מעקירה של 2 שיניים ועוצר בזמן את ההתדרדרות במהירה שקרתה לפה שלי בשנתיים האחרונות (הסיבה העיקרית להתדרדרות הבריאות הייתה כי גרתי 50 מטרים מאנטנה סלולרית. ברחתי משם ברגע האחרון).
מניסיון אישי אגיד שאין לטיפול הזה תופעות לוואי (לפחות לי ולאנשים סביבי לא היו) והוא אכן עושה עבודה מדהימה כשצריך אותו.
הוא מכניס לגוף הרבה אנרגיה ועושה עבודת ניקוי מעולה.

האם MMS זה כלור?

רבים נוטים לטעות ולחשוב שכלורין דאוקסיד MMS הוא חומר חיטוי (כלור – באנגלית bleach) בגלל שהשם שלו (וגם הריח) מזכירים ריח של כלור, אך הוא ממש לא.  ה MMS הוא לא חומר כימי שמחסל נגיפים כמו תרופות כימיות אחרות (כדורים למיניהם), אלא מעשיר את הגוף בחמצן, וזאת הסיבה שהוא ידידותי לגוף גם במינונים גבוהים.
כלורין דאוקסייד זה לא כלור. ממש לא. יש בו את אחד היסודות שיש בכלור, אך זה חומר אחר לגמרי.
מי שמבין קצת בכימיה יודע שאם רק מוציאים מולקולה אחת מהתרכובת מקבלים חומר אחר, כך שמדובר בחומרים שונים לגמרי האחד מהשני.

מוניטין ושם רע שיצא לכלורין דאוקסיד MMS

כמובן שאם מחפשים בגוגל מידע אז מגיעים לאזהרות חמורות נגד ה MMS וגם כתבות משחירות אחרות שנועדו להרחיק את האוכלוסיה משימוש בחומר הזול הזה במקום תרופות יקרות. מציע לא להתרגש מההפחדות האלה, ואם מישהו רוצה לטפל בעצמו עם MMS אז שיחקור קצת יותר לעומק כדי להבין מה זה.
(מי שרוצה שישלח לי הודעה דרך האתר ואשמח לחלוק מידע מפורט וגם איך להשיג אותו)

שימושים אחרים ב MMS כלור דו חמצני

חשוב לדעת שבצורה לא מודעת כולנו משתמשים בחומר הזה, מכיוון שהוא נפוץ בהשבחה וטיפול במי השתיה. זה אומר שיש סיכוי גדול שאם תפתחו את הברז בבית שלכם ותעשו בדיקת מעבדה, אתם תגלו במים כלורין דאקסייד

צורת הפעולה של ה MMS – קצת יותר לעומק (לבעלי הבנה בכימיה ומעט ברפואה)

הפעולה הטיפולית של דו תחמוצת הכלור מתקבלת על ידי הסלקטיביות לגבי ה pH בגוף. זה אומר שמולקולה זו מתנתקת ומשחררת חמצן כאשר היא במגע עם חומצה אחרת. התגובה הופכת להיות נתרן כלוריד (מלח) ומשחררת בו זמנית חמצן, אשר בתורו מחמצן (יוצר בעירה) פתוגנים (חיידקים) של pH חומצי קיים, מה שהופך תחמוצות ("אפר") לאלקלניות. לכן, כלור דו-חמצני משחרר חמצן לדם, אריתרוציטים כמו (RBCs) דרך אותו עיקרון (המכונה אפקט בוהר) אשר אמור להיות סלקטיבי לחומציות. בדומה למה שקורה בדם, גם דו תחמוצת הכלור משחררת חמצן כאשר היא חומצה לקטית או חומציות פתוגנית. השפעתו הטיפולית נועדה בין השאר לסייע בהתאוששותם של סוגים רבים של מחלות על ידי יצירת סביבה אלקלנית, תוך כדי ביטול חומצות פתוגנים קטנות, לדעתי, באמצעות חמצון, עם עומס יתר אלקטרומגנטי שלא יכול להתפוגג על ידי אורגניזמים חד-תאיים. לרקמה הרב-תאית יש את היכולת לפזר מטען זה ואינה מושפעת באותו אופן. תפנית ביוכימית מגדירה את ההגנה הציטומית באמצעות קבוצת sulfhydryl

מה הטעם של ה MMS?

לגבי הטעם של זה..ובכן.. טעמתי כבר משקאות טעימים יותר.
אפשר להוסיף למים קצת תרכיז מתוק למי שלא סובל את הטעם. אני מסתדר עם הטעם שלו והרווח ממנו עולה על מחיר הטעם.

טיפול בקורונה COVID 19 באמצעות MMS

לגבי הטיפול בוירוס קורונה עם MMS, אני כמעט משוכנע שהוא יעשה עבודה מעולה ויחסל את הנגיף, ונראה שזאת הסיבה שעכשיו משווקים תרופה עם שם דומה מאוד לתרכובת הפלאים הזאת. הרי אם הוא מרפא אנשים ממלריה, שהיא מחלה קטלנית ביותר, אז למה שלא יעשה עבודה מעולה גם בריפוי קורונה.
 
אם מי מהקוראים את ההמאמר הזה חולים בקורונה או מכירים מישהו שחולה בקורונה ומוכן לטפל בעצמו ב MMS, אשמח לתת הכוונה בפרוטוקולי טיפול ולעזור בעניין כדי שיהיו לנו תוצאות מוכחות בשטח.
באתר של אנראס קלקר הוא מפרט את יכולת הטיפול של ה MMS בוירוס הקורונה, עם טקסט באנגלית ו 2 סרטוני וידיאו עם כל המידע הרפואי בעניין
 
אם מבין הקוראים יש אנשים שמעוניינים לטפל בעצמם ב MMS, או אם אתם או מכריכם מאובחנים בקורונה (או בכל וירוס אחר), מוזמנים לשלוח לי הודעה ואשמח לעזור בתהליך הטיפול ב MMS
 
ניתן לרכוש מ.מ.ס MMS בקישור הבא
 
 
ניתן ליצור קשר בשליחת תגובה למאמר או באמצעות מייל contact@people4ever.com
 

1814: כלור דו חמצני התגלה על ידי סר המפרי דייווי, כאשר הוא הוסיף חומצה גופרתית (H2SO4) לאשלגן כלור (KClO3). זהו ביוסיד מיקרוביאלי שהוכר בתחילת המאה העשרים. מאז הוא ידוע היטב בתכונות החיטוי שלו.

שנות השלושים: תחילת שימוש תכוף יותר בדו-חמצני כלור לחיטוי אזורים. יתרון עיקרי של כלור דו חמצני הוא שכגז אמיתי הוא מתרחב באופן אחיד כדי למלא את החלל שהוא מחטא. בשל החשש מהלוגיסטיקה של הובלת הגז בבטחה, נתרן כלוריט החל להיות מיוצר כחומר בטוח יחסית, והתעשיות המשתמשות בכלור דו-חמצני ייצרו אז את הגז לפי הצורך. בגלל המסיסות של כלור דו חמצני במים, הוא התחיל לשמש כטיפול במים.

1944: יישום מסחרי ראשון. שימש לבקרת ביוסיד / טעם וריח במים ביתיים במפלי הניאגרה בארה"ב.

שנות החמישים: מתחיל שימוש נרחב בכלור דו חמצני במפעלי טיפול במים ובבריכות שחייה בארה"ב. כמו כן, מתגלה כי כלור דו חמצני הורס ביו פילם, רפש האצות שנאסף בין היתר במגדלי קירור ומקיים חיידקים מזיקים. כלור אקונומיקה לעומת זאת אינה יכולה להרוג ביופילם.

1956: בריסל, בלגיה, עוברת לכלור דו חמצני מכלור לצורך פעולות חיטוי מי השתייה שלה. שלב זה מסמן את השימוש בקנה מידה גדול בכלור דו חמצני לטיפול במי שתיה.

1967: הסוכנות להגנת הסביבה (EPA) של ארצות הברית רושמת לראשונה כלור דו חמצני כחומר חיטוי ומחטא. ההרשמה היא עבור כלור דו חמצני בצורה נוזלית. השימושים המיועדים כוללים עיבוד מזון, צמחי טיפול ואחסון, בקבוקי צמחים, שטיפת פירות וירקות, חיטוי מים, שליטה בריחות וטיפול בפסולת רפואית.

שנות השבעים: ה- EPA מתחיל להמליץ ​​להשתמש בכלור דו חמצני במקום באקונומיקה כלור לטיפול במים. מאות מערכות מים עירוניות הופכות בהצלחה לכלור דו-חמצני. זה קורה ברחבי ארצות הברית ואירופה; יותר מכך עבור האחרונים. ההמרה מזורזת על ידי פרופיל סביבתי בטוח יותר של כלור דו חמצני על פני כלור, מכיוון שכלור דו חמצני אינו מייצר תוצרי לוואי מזיקים, כמו אקונומיקה כלור.

1977: שלושת אלפים מערכות מים עירוניות שמשיגות שליטה בזיהומים ביולוגיים באמצעות כלור דו חמצני.

שנות השמונים של המאה העשרים : כלור דו-חמצני מחליף בהדרגה את הכלור בתעשיות רבות – בתעשיית העיסה והנייר כחומר הלבנה, בטיפול במים תעשייתיים כביוציד וכגורם למניעת ריחות, בעיבוד מזון כחיטוי.

1983: ה- EPA ממליץ על כלורן דו-חמצני כפתרון לטריהלומתנים (THM). כאשר משתמשים בכלור לחיטוי מים ולהפיכתם לראויים לשתיה (כלורציה), ה- THM מיוצרים כתוצר לוואי. THMs נקשרו לסרטן (כלומר, הם מסרטנים). כלור דו-חמצני אינו מייצר THM.

1988: ה- EPA רושם כלור דו חמצני כמעקר (מחטא). משמעות הדבר היא כי כלור דו חמצני הוא בטוח ויעיל לשימוש בבתי חולים, מתקני בריאות ומעבדות.

1990: השימוש בכלור דו חמצני כחומר חיטוי ועיקור גדל בתעשיות ומדינות רבות. חלק מהענפים הם תעשיית המשקאות, מפעלים לעיבוד פירות וירקות, תעשיות עיסת ונייר ואתרי טיפול בפסולת תעשייתית. תעשיות אלה מפוזרות ברחבי ארצות הברית, בריטניה ואירופה.

2001: הסוכנות הפדרלית לניהול חירום (FEMA) וסוכנויות ממשלתיות אחרות משתמשות בכלור דו חמצני על מנת לטהר את המבנים המזוהמים באנתרקס. דו תחמוצת הכלור הייתה יעילה לחלוטין כנגד נבגי האנתרקס הזעירים. המבנים, הקירות והריהוט לא נגרם נזק מהטיפול.

2005: FEMA משתמשת שוב בכלור דו חמצני. הוא משמש למיגור נגיעות עובש בבתים שנפגעו ממי ההצפה מההוריקן קתרינה. לאחר טיפול של 12 שעות, מסעדה בניו אורלינס הצליחה לסלק את כל העובש בפנים מבלי לבנות את המסעדה מחדש.

2010: מינהל המזון והתרופות של ארצות הברית מפרסם אזהרה על שימוש ב- MMS על פי פרוטוקולים של ג'ים האמבל. הם מתייגים את זה כ אקונומיקה תעשייתית. אך במקביל הם אישרו את השימוש בכלור דו-חמצני לשימוש במי פה, משחות שיניים, וכחומר חיטוי בשירות המזון בין שאר השימושים, וציינו אותו כאלטרנטיבה טובה יותר מכלור.

2014: המרכזים לבקרת מחלות (CDC) רושמים את ProKure V ו- PERFORMACIDE® כחומרי חיטוי נגד נגיף האבולה. שניהם מכילים כלור דו חמצני. ProKure V טוען כי הוא "מתחיל להרוג פתוגנים תוך שניות ספורות, ואילו חומרי חיטוי מסורתיים אחרים, הנפוצים יותר, אורכים דקות. המהירות המהירה בה ProKure V הורגת פתוגנים הופכת אותה למוצר הנבחר על ידי סיוע בהכנת התפרצויות של מחלות זיהומיות ושמירה על מתקנים ציבוריים נקיים ובטוחים יותר לכולם. " PERFORMACIDE® “הוא מחולל ומערכת אספקה ​​ייחודית לכלור דו חמצני. כלור דו חמצני הוא virucide חזק.


 
 
הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ממס ישראל
Join The Telegram MMS Israel Group

 
MMS CDS ISRAEL Chlorine Dioxide ממס ישראל
https://t.me/joinchat/vLijvTCADRk4YzJk
 
 

 

 
 
מדובר בכתבה מגמתית שנועדה לצבוע את ה MMS בשחור ולהפחיד את הציבור, אך נראה שהנשיא טרמאמפ מספיק אינטליגנט בשביל לחשוב בעצמו
 
קטע מהכתבה מתורגם לעברית:
מארק גרנון כתב לטראמפ ואמר לו כי כלור דו-חמצני "יכול להיפטר ממגיפת הקורונה קוביד -19"  מספר ימים לפני שהנשיא קידם את  MMS כטיפול.
במכתבו אמר מארק גרנון לטראמפ כי דו תחמוצת הכלור- היא "גמילה נפלאה שיכולה להרוג 99% מהפתוגנים בגוף". . הוא הוסיף כי זה "יכול להיפטר ממחלת ה קוביד -19".
ימים ספורים לאחר המכתב, טראמפ הופיע בטלוויזיה הלאומית בתדריך היומיומי שלו לגבי ווירוס הקורנה בבית הלבן וקידם את הרעיון כי ה MMS יכול לשמש כטיפול בנגיף. לתדהמת המומחים הרפואיים אמר נשיא ארה"ב כי ה MMS "מחסל אותו תוך דקה. דקה אחת!" (את הוירוס)

הוא המשיך ואמר: "האם יש דרך לעשות משהו, באמצעות זריקה או ניקוי? מכיוון שאתה רואה שזה נכנס לריאות וזה עושה נזק אדיר לריאות, אז יהיה מעניין לבדוק את זה. "
טראמפ לא ציין מאיפה הגיע הרעיון של שימוש ב MMS כתרופה אפשרית לקוביד -19, והמקור לתפיסתו נותר עלום. אולם ל- Guardian נודע כי משווקים של דו תחמוצת הכלור פונים בימים האחרונים בגישה ישירה לבית הלבן.

בתגובה להתפשטות ה MMS בארה"ב, ה- FDA (ארגון הבריאות האמריקאי) הורה גם לתלמיד של ג'נסיס השנייה, קרי ריברה, להסיר מאתר האינטרנט שלה את הטענות כי MMS מרפא את נגיף הקורונה.

באוגוסט האחרון פרסם ה- FDA אזהרה דחופה לאמריקנים שלא לקנות או לשתות MMS, שלדבריה היה "אקונומיקה מסוכנת שגרמה לתופעות לוואי חמורות ועלולות לסכן חיים". שתיית MMS עלולה לגרום לבחילה, שלשול והתייבשות קשה שעלולה להוביל למוות, כך נמסר מהסוכנות הפדרלית.
הגרדיאן יצר קשר עם הבית הלבן בשאלה האם מכתבו של גרנון השפיע על דבריו של טראמפ בנושא חיטוי, אך לא זכה מייד לתגובה.
תומך נוסף ב MMS כתרופת פלא שמבקש לעניין את טראמפ בטיפול הוא אלן קיס. הוא שגריר לשעבר ויועצו של רונלד רייגן שהתמודד ללא הצלחה כמועמד רפובליקני לסנאט האמריקני ובשלוש הזדמנויות לנשיאות ארה"ב.

קייס הציג מוצרי אקונומיקה של ג'נסיס II כתרופת פלא בתכנית הטלוויזיה השמרנית המקוונת שלו, Let’s Talk America.
לא ידוע אם קייס דן ב- MMS עם טראמפ. אבל לשני הגברים יש אינטרסים חופפים.

לא זו בלבד ששניהם השתתפו במפלגה הרפובליקנית ובפוליטיקה הנשיאותית, אלא שניהם היו התומכים המובילים בתורת הקונספירציה של בירתר שהציעה שלא בצדק כי ברק אובמה נולד מחוץ לאמריקה. תוכנית הטלוויזיה של Keyes מתארחת ב- IAMtv, ערוץ מבוסס אינטרנט ימני. העוגן המוביל האחר של IAMtv הוא בוב סיסון, שפרסם גם מוצרי אקונומיקה של ג'נסיס II בשידור.

באחת התוכניות שלו ב"דיילי לייב ", סיסון הרים שני בקבוקים של ג'נסיס II MMS ואמר:" אני הולך לפגוש את טראמפ, זה רק עניין של זמן. הנשיא טראמפ עתיד להזמין אותנו לשם, כשהוא יגלה דבר כמו זה. "

תגובות מהרשת למאמר שמגנה את השימוש ב MMS
כותבים משבחים את השימוש ב MMS לריפוי מחלות ושיפור הבריאות:

מאמר המקור
https://www.fairwarning.org/2019/09/theres-been-an-uptick-in-the-use-of-the-crackpot-cure-miracle-mineral-solution/

תגובות מתורגמות לעברית (תרגום גוגל)
Solace Freedmont 30 במרץ 2020 בשעה 10:21 בבוקר
זה הפסיק את האוסניים שלי תוך יומיים.
כאשר המומחה הקבוע שלי ב- GI יכול היה להציע רק תרופות ביולוגיות וסטרואידים עם תופעות לוואי כבדות משקל, אני לוקח MMS כבר יותר משנה ותוצאות המעבדות שלי הראו ירידה ברמות הלקטופרין ואשלגן יציב, מלחים וסוכרים לראשונה מזה זמן רב זמן. אנשים יכולים לסמוך על ה- FDA כל מה שהם רוצים. כל דבר שמכונה "תרופה" נחשב תמיד למסוכן ו"מעשש ".

טבוגו מוטלהלה, 26 במרץ, 2020 בשעה 13:06
כשמדברים על כלור דו-חמצני תחת המותג “MMS”, אתם מתייחסים אליו באופן בוטה כ “אקונומיקה” ללא שום הסמכה או שום רחמים באזהרות לגבי סכנותיו הנקיות! אבל אז פתאום כשאתה מכיר בכך שכלור דו-חמצני משמש לטיהור המים שאנו שותים בכדי להפוך אותם למים טהורים {ובטוח לנו לשתות}, פתאום אתה אף אחד לא רוצה לומר באופן בוטה ולשמור על כך ש"המדד המסחרי התעשייתי הזה מסוכן תמיסה ”משמשת לטיהור המים שאנו שותים כך שהמים הללו טהורים ובטוחים לנו לשתות? האם אוכל להשיג עד ?? בנוגע לכלור דו-חמצני ששימש לטיהור מי השתייה שלנו, בצורה מאוד מגניבה, אתה פתאום יודע כיצד לאמת באופן מלאכותי את הצהרתך כדי לרמז כי ככל הנראה הריכוז הוא נמוך, כאילו ריכוזים נמוכים כאלה הופכים אותו לפתע לשום יותר ויותר להיות התעשייה הרעילה ההפוכה תמיסת בליגה כיתה! איך נעלמו באופן מסתורי "היבטים / תכונות אקונומיות רעילות מסוג תעשייתי רעיל" כשהם משמשים לטיהור מי השתייה שלנו? האם אוכל להשיג עד? אמן!
תרזה קארדוול 19 במרץ, 2020 בשעה 12:23
ריפא אותי ממלריה לפני 20 שנה
עבד כשחשבתי שאני הולך למות! אני מאמין שזה יכול לרפא נגיף קורונה!
מעולם לא סבלו מתסמיני מלריה מאז!

לנה 19 במרץ, 2020 בשעה 12:06
MMS אינו אקונומיקה. אני מתכוון שאנשים כאן מעירים בהתנשאות כזאת שאומרים את המזחלות שלהם וכו '. חיפוש פשוט יראה לך שהוא לא אקונומיקה. כמה קשה לעשות זאת?
יש אנשים ממש המשתמשים בזה ויש להם תוצאות מדהימות. אז את כולם צריך להיות מפולס אז? גיר אותו עד רק פלצבו? בחייך. מי שילם לך כדי להפיץ כזה מידע?
עשה טוב יותר.

פאם 23 בפברואר 2020 בשעה 20:23
עברתי את ההתקף השישי שלי בצלוליטיס בחלקו נגרם כתוצאה מלימפה שבעקבות הוצאת בלוטות הלימפה.
כמה פעמים הצלחתי לעלות על זה אבל בסוף שנות ה -70 של המאה העשרים הייתי מותש מנסיונות.
אז הלכתי על אנטיביוטיקה מכיוון שהיא שוב מתפשטת על שתי הרגליים והייתי עייפה כל כך לקום בלילות כל שעה וחצי לשים חבילות קרח בשתי מגבות כדי לקשור את רגלי כדי שאוכל לחזור לישון. אך כשהם מחממים את הכאב והגירוד הבוער היה בחזרה ונאלץ לקום ולחדש אותם. הייתי ספקן מאוד כי טיפות MMS1 יעבדו לאחר שסיימתי מנה אוראלית של אנטיביוטיקה 10 ימים ואחריה ארבע ימים תוך ורידי אך הייתי בסופו של דבר עם תרופות אחרות.
לתדהמתי המוחלטת שלקח 3 טיפות בשעה ליום הראשון ישנתי באותו הלילה לא נדרשו חבילות קרח.
התחלתי שוב את הטיפות למחרת אבל במינון השלישי הרגיש בחילה כל כך הפסיק. לא הבנתי באותו זמן אתה צריך תמיד להתחיל במינון טיפה אחד מכיוון שמתה או הסרת רעלים עלולים להעמיס עליכם וזה מה שמביא לבחילה או לשלשול פלוס. אנא חנכו את עצמכם לשימוש בהם הדברים הם מדהימים ומשתמשים כל הזמן בתעשיית המזון. אנו לוקחים מנה כל לילה עכשיו כמניעה, אך אם משהו מכה לא יהסס. התרסיסים שאתה יכול לעשות הם באמת פשוט מדהימים ביחס לדברים חסרי התועלת שהפארמה הגדולה מביאה לד"ר לרשום.
כמה ספרים מצוינים שם "בריאות אסורה" מאת אנדראס קלקר "ביו-פיזיקאי הוא אדיר, אבל יכולתי למצוא אותו רק באנגלית בספרד, כך שעלות הרבה להגיע לכאן. במקום אחר הוא הוסר כמו רבים אחרים בתוספת המלצות של עמים. אמזון, יוטיוב, חברות ספרים. אתה צריך לשאול ממה הם מפחדים? מייק ג'נקינס 8 בפברואר 2020 בשעה 16:44 בערב
אני משתמש ב- MMS כבר כמה שנים. זה באמת פלא. יש להפיל אתרים כמו זה שמפגרים שקרים והונאות. שקיות הנודניקים שהציבו אתרים אלו ברשת יעשו ככל הנראה הכל בשביל כסף. לא אכפת להם מכלום מלבד למלא את הכיסים. זבל מוחלט!
ג'ורג 'קרמר 29 בינואר 2020 בשעה 04:53 בבוקר
אני משתמש בזה במשך שנים ללא תופעות לוואי שליליות. בכל פעם שאני מרגיש את שפעת או הצטננות מתקרב אני לוקח אותה. זה עובד 100 אחוז מהזמן בשבילי. השתמשתי בזה פעם על העזים שלי כשהיה להם זיהום קשה. הווטרינר ניסה אנטיביוטיקה ללא שיפור. הוא אמר שאם זה לא ישתפר, ייתכן שיהיה עלינו להניח אותם. נתתי להם MMS. זה ריפא אותם. מבחינת ה- FDA, הייתי אומר שיש יותר סיבות לא להאמין להם מאשר להאמין להם. ביג פארמה רוצה שמוצר זה יוסר כי הוא עובד טוב מאוד והם לא יכולים לפטנט עליו. זה כזה פשוט. פארמה גדולה מעוניינת להרוויח כסף, לא לעזור לאנשים.

ד. בראשקו, 14 בינואר 2020 בשעה 11:59 בבוקר
משתמש בחומר הזה עכשיו. מממ 5 טיפות להתחיל. שעה אחר כך 6 טיפות. אני לא קל משקל. באמת מתנה מאלוהים בעולם הרע הזה החולה. שתוק את המחבר ur הכיתוב הסדוק היחיד עם 0 ניסיון. מאמר חלש.

N J K 12 בינואר 2020 בשעה 23:59 בערב
מאמר לא ישר אמר טיפה אחת? לא, טיפה אחת בכוס מים! לא יותר מאשר כלור במי השתייה של העיר שלך. קח ישר מי כלור עירוניים, ויהיה גם נזק לכליות, המהווה תחליף זול למטהר מים כלוריים. חסכתי רבים מחיות המחיה שלי, התנפחות, אפילו גידולים לאחר התקף כלבים. פרבו ב -5 כלבים, לפעמים עם מים בלבד מטוהרים עם 2 טיפות כלור דו חמצני. תגיד לשכני שריסס את זה על הפוליטיקיטיס שלו כדי להימנע מגרד קרקפת כואב שהוא משקר, טוב גם לרסס על פצעי מיטות ורעפים! יכולתי להישבע תחת שבועה כשעוד הייתי עין. זה גרם להרבה מהשכנים שלי לקייטנים מאושרים. בחיים האמיתיים, אני לא יכול להוכיח כלום, מכיוון שהם לא חולים על קיו במחקר מבחן, כך שאין דרך להיות קבוצה מבוקרת. לא עלה לי יותר מחמישה סנט לעזור מייד לכלבים החולים והגוססים האלה, במקום מאות דולרים לטיפולים ועירויים. אני לא גובה דבר, ואין לי מה להרוויח בשום דרך. אני יודע שאני לא משקר וזה כל מה שקובע!

סטלה 2 בינואר 2020 בשעה 18:25
אני מסכים לחלוטין עם פטרישיה, לכלב של חבר היה דלקת אוזניים קשה, הוא ראה טיפות MMS שמשמשות כראוי דלקת ריאות קשה, עם מורס שיניים בן 9 חודשים תוך מספר ימים, אז הוא ניסה את זה על הכלב, היה לי הציע שהוא יציע קערת מים עם טיפות ואחת בלי הטיפות ותן לכלב לבחור, באופן מדהים הוא אמר שהכלב בחר בטיפות ודלקת האוזניים לא נותרה ללא השלכות. אני עצמי ראיתי מקרה של קמח בטן קשה שנכרת באיבו ביום הראשון תוך 24 שעות. עבור כלור אחד הוא היסוד הנפוץ ביותר, וכלור דו-חמצני הוא מה שצמחי אריזת בשר מרססים על הבשר, מכיוון שאחרי שהרג פתוגנים כל מה שנותר הוא מלח שולחן נפוץ כמטבוליט. אם אני זוכר היטב הוא אפילו משמש בחלק מבתי החולים בחלק מהמדינות הדרומיות. שום פטנט שאינו ניתן לפטנט (נתרן כלוריט הוא מולקולה הנמצאת בטבע, יחסית של מלח, חומצת לימון או חומץ הם אנט-דלואיים שאינם ניתנים לפטנט וללא פטנט = אין דולר
ציד מכשפות זה דומה לפוביה יוד, בורקס מתכסה, צנזורת L-Tryptophan (FB לא זכתה לי לפרסם את הקישור לכניסה CPS בשבילו וניתן למצוא זריקות מורכבות B IV IV רק עכשיו מסין, מיהו הקוואק כאן ??? כן, אדם נהנה מהמחאה שלך ובון אפטיט עם תרופות אנטי-פסיכוטיות המופצות כמו סוכריות, הכדורים השלישיים הנמכרים ביותר בכדור הארץ …. צריך לומר יותר?

ג'רון טיילר 4 בנובמבר 2019 בשעה 7:46 בבוקר
מעולם לא הזנתי את ה- MMS רק בגלל שזה מריח כמו אקונומיקה. עם זאת, יש לי מחלות חניכיים ולכן אני משתמש בה כשטיפת פה. רופא השיניים שלי לא מבין מדוע השן הקדמית שלי לא נפלה בגלל כמות אובדן העצם סביב השן. אני מאמין שבזכותה אני משתמש בנאמנות בחומר הזה. דרך אגב אני משתמש בה רק פעם בשבוע, לפעמים אנשים שנמצאים בגלל זה אולי בגלל זה מקרי המוות מתרחשים.

M B 2 בנובמבר 2019 בשעה 2:41 אחר הצהריים
נתרן כלורי? MMS הנו נתרן כלוריט. זה אמור לשמש בצורה מסוימת וכאשר משתמשים בו נכון זה יעיל ובטוח מאוד. כמובן שההפרות מתרחשות, אבל זה לא קטלני כמו תרופות פרמצבטיות שעושות שימוש לרעה והן קטלניות.


סרטוני וידיאו בנושא MMS / CD / כלורין דאוקסייד / תרופת הפלא ממס

 

comments from the web, supports the use of chlorine dioxide to cure diseases
 
Solace Freedmont March 30, 2020 at 10:21 am
It stopped my ohns in a matter of 2 days.
When my regular GI specialist could only offer biologic drugs and steroids with hefty side effects, I have been taking MMS for over a year and my labs results have shown decreased lactoferrin levels and stable potassium, salts, and sugars for the first time in a long time. People can trust the FDA all they want to. Anything that is labelled “cure” is always considered dangerous and “quackery.”
 
Tebogo Motlhale March 26, 2020 at 1:06 pm
When you speak of chlorine dioxide under the brand of “MMS”, you blatantly refer to it as “bleach” without ANY qualification or any mercy on the warnings about its CLEAR DANGERS ! But then suddenly when you acknowledge that chlorine dioxide is used to PURIFY the water that WE DRINK to make that water PURE {and SAFE for us to drink}, suddenly now you NO LONGER want to blatantly say and maintain that “this DANGEROUS INDUSTRIAL GRADE BLEACH SOLUTION” is used to PURIFY the water that we drink so that this water is PURE and SAFE for us to drink ? Can I get a witness ?? About chlorine dioxide used to PURIFY our drinking water, in a very sneaky way, you suddenly know how to craftily QUALIFY your statement to insinuate that apparently the concentration is LOW, as if such LOW concentrations suddenly make it to NO LONGER be the SAME TOXIC INDUSTRIAL GRADE BLEACH SOLUTION ! How did its “toxic industrial grade bleach aspects/properties” mysteriously disappear when it is used to PURIFY our drinking water ?? Can I get a witness ? Amen !
Teresa Cardwell March 19, 2020 at 12:23 pm
Cured me of malaria 20 years ago
Worked when I thought I was going to die! I believe this could cure coronavirus!
Never have had any malaria symptoms since!
 
Leena March 19, 2020 at 12:06 pm
MMS is not bleach. I mean people on here are commenting with such arrogance saying its quackery,etc. A simple search would show you it’s not bleach. How hard is that to do?
There are actual people who use it and have amazing results. So all of them should be discredited then? Chalk it up to just a placebo? Come on. Who paid you to spread disinformation like that?
Do better.
 
Pam February 23, 2020 at 8:23 pm
I was having my 6th bout of cellulitis in part caused by lymphedema caused by lymph nodes being removed.
Several times I managed to get on top of it but I late 70’s and exhausted from trying.
So I went for antibiotics as it was spreading up both legs again and I was so tired of getting up at nights every 1 1/2 hrs to put ice packs in two towels to tie round my legs so I could get back to sleep. But when they warmed up the pain and burning itching was back and had to get up and renew them. I was extremely sceptical that MMS1 drops would work after just finishing an oral dose of antibiotics 10 days followed by intravenous 4 days but was at my wits end with other remedies.
To my absolute amazement taking 3 drops an hour for the first day I slept that night no ice packs required.
I started the drops again the next day but by the 3rd dose was feeling nauseous so stopped. Did not realise at that time you should always start with 1 drop doses as the die off or removal of toxins can overload you and that is what results in the nausea or /plus diarrhoea. Please educate yourself on its use the stuff is amazing and used all the time in food industry. We take a dose every night now as a preventative but if anything strikes won’t hesitate. The sprays you can make are really just awesome compared to the useless stuff big Pharma gets Drs to prescribe.
Some excellent books out there “Forbidden Health” by Andreas Kalcker” a Bio-Physicist is tremendous but I could only find it in English in Spain so cost a lot to get it here. Elsewhere it has been removed as have many others, plus peoples testimonials. Amazon, YouTube, Book companies. You have to ask what are they scared of?Mike Jenkins February 8, 2020 at 4:44 pm
I’ve been using MMS for several years. It is truly miraculous. Sites like this one who spew out lies and deceptions should be brought down. The sleaze bags who put these sites online will probably do anything for money. They don’t care about anything but filling their pockets. Absolute trash!
George Kramer January 29, 2020 at 4:53 am
I’ve been using this for years with no adverse side effects. Every time I feel the Flu or a cold coming I take it. It works 100 percent of the time for me. I’ve used it on my goats once when they had a serious infection. The vet tried antibiotics with no improvement. He said if it did not improve we may have to have them put down. I gave them MMS. It cured them. As far as the FDA is concerned, I’d say there are more reasons not to believe them than to believe them. Big pharma wants this product taken down because it works very well and they cannot patent it. It’s that simple. Big pharma is interested in making money, not helping people.
 
D. Brasco January 14, 2020 at 11:59 am
Using this stuff now. Mmm 5 drops to start. Hour later 6 drops. Im no lightweight. Truly a Gift from God in this diseased evil world. Shut up author ur the only crack pot writing with 0 experience. Weak article.
 
N J K January 12, 2020 at 11:59 pm
Dishonest Article said 1 drop? No, 1 drop in a glass of water! No more than chlorine in your city’s drinking water. Take city water Chlorine straight, and there will be kidney damage too, which is a cheap substitute for chlorine dioxide water purifier. I have saved many of my livestock, bloat, even gangrene after a dog attack. Parvo in 5 dogs, sometimes with just water purified with 2 drops chlorine dioxide. Tell my neighbor, that Sprayed it on his foliculitis to avoid painful scalp scraping that he’s lying, also good to spray on bed sores and shingles! I could sware under oath as I was an eye witness. It made a lot of my neighbors happy campers. In real life, I can’t prove anything, because they don’t get sick on que in a test study, so there’s no way to have a controlled group. It cost me no more than 5 cents to immediately help these very sick and dying dogs, instead of hundreds of dollars in treatments and transfusions. I charge nothing, and I have nothing to gain either way. I know I’m not lying, and that’s all that counts!
 
stella January 2, 2020 at 6:25 pm
I totally agree with Patricia, a friend s dog had a severe ear infection, he had seen MMS drops used properly cure severe pneumonia, with a 9 months old tooth abscess in a couple of days, so he tried it on the dog, I had suggested he offers a bowl of water with drops and one without the drops and let the dog choose, amazingly he said the dog chose the drops and the ear infection cleared with no consequences. I myself saw a case of severe stomach flue nipped in the bud on the first day within 24 hours. For one chlorine is the most common element, and chlorine dioxide iis what meat packing plants spray on the meat, because after killing pathogens all what s left is common table salt as a metabolite. If I remember well it is even used in some hospitals in some southern countries. No patent aka not patentable ( sodium chlorite is a molecule found in nature, relative of salt, citric acid or vinegar are ante deluvian non patentable and no patent=no buck
this witch hunt is similar to the iodine phobia, the borax cover up, the L-Tryptophan censureship ( FB won t let me post the link to the CPS entry for it and the B complex IV injectables can only be found now online from China, who is the quack here ??? yeah man enjoy your cheque and bon apetit with the antipsychotics distributed like candies, 3rd most sold pills on the planet….need I say more ?
 
Jeron Tyler November 4, 2019 at 7:46 am
I have never ingested MMS simply because it smells like bleach. However, I have gum disease and so I use it as a mouth wash. My dentist doesn’t understand why my front tooth hasnt fallen out due to the amount of bone loss around the tooth. I believe its thanks to me faithfully using this stuff. By the way I only use it once a week, sometimes people over due it perhaps thats why deaths are happening.
 
M B November 2, 2019 at 2:41 pm
Sodium chloride? MMS is sodium chlorite. It is meant to be used in a particular way and when used properly it is effective and very safe. Of course abuses occur, but it isn’t deadly like pharmaceutical drugs that are abused and are deadly.

טיפול באמצעות MMS לכלבים

https://mmsforum.io/animal-conditions-and-results/29200-how-to-orally-administer-mms-to-a-dog

מידע ושיתופים לריפוי חיות ואנשים באמצעות MMS

https://mmstestimonials.co/animals