רבות דובר על המדוזה הזאת, ולכן אני מעלה אותה שוב כדי שנסתכל לה טוב טוב בעיניים.
היא אמנם לא מדברת ולא חושבת כמו בני אדם, אך היא אורגניזם בעל תאים חיים שדומים לשלנו ולכל יצורי החיים על פני כוכב הארץ.
היצור הפרמיטיבי הזה יודע להבריא את עצמו באופן רציף (מתגבר על קוד המוות שבו) ובמילים פשוטות = חי לנצח!
לא צריך לחפש באבות יוגיים שגרים במערות וגם באמת שאין צורך לחפש הוכחות בחוץ.
 
 
מבחינתי המשוואה פשוטה:
מי שרוצה לחיות לנצח חייב לוותר על עולם המוות. אי אפשר לתפוס את המקל הזה בשתי הקצוות.
וזה ויתור לא פשוט, כי יש בו רווחים רבים שיש לוותר עליהם אם רוצים לקפוץ לעולם החיים.
זה לא מספיק לחשוב שרוצים לחיות לנצח, וגם להיות טבעוני ובריא לא יביא אף אחד לחיי נצח (להפסיק להרוג זה בסיסי כמובן), כי גם הבריאים ביותר שעושים ספורט ואוכלים רק את מה שצריך – אם לא יעברו היפוך כיוון, לבסוף ימותו.
 
מדובר בהיפוך תודעתי, שינוי כיוון של 180 מעלות בחיים.
 
למדוזה אין עולם מוות לוותר עליו, אז היא פשוט ממשיכה לחיות,
אבל לנו כבני אדם יש עולם שלם של הרגלים, מלחמות, רצונות, תאוות שלא בא לנו לוותר עליהם כל כך מהר.
 
כן, יש מחיר לבחירה הזאת, כמו כל בחירה אחרת בחיים.
נכון, אף אחד לא יבטיח למי שבחר לחיות לנצח שזה אכן יעבוד לו, והסביבה תגנה ותלגלג על הבחירה הזאת  ותהדוף, כי בני אדם חייבים להצדיק את דרכם, ומי שנמצא במסלול הכיליון יהיה חייב לספר לעצמו ולאחרים שאין אף אפשרות אחרת מלבד האפשרות שהוא כבול אליה. (ההצדקה העצמית היא בסיס השרדותי)
 
שמעתי אנשים שאומרים ש"לחיות לנצח זה עכשיו".
מסכים עם האמירה, אבל זה גם הרבה מעבר לכך.
זה הכיוון אליו חיינו הולכים, והאם הבחירות שאנחנו עושים רתומות לכיוון הזה?!
לא מספיק שאדם יספר לעצמו שהוא חי לנצח וימשיך להשתתף במשחק ההתרבות ובהרגלי המוות שיתר העולם כלוא בהם, אלא מדובר בשינוי רציני בחיים שנוגע בכל תחום.
יש אנשים שירצו לעשות את השינוי בשלבים ויש כאלה שירצו לקפוץ וללכת על כל הקופה (אישית אני מתחבר לקופצים ולטוטאליים), אך ראשית יש לעשות החלטה חד משמעית שמעולם לא נעשתה = לחיות בכל מחיר.
 
מכיוון שאנחנו סוללים דרך בה האנושות מעולם לא הלכה בה, והאנושות נמצאת במסלול שתוצאותיו הסופיות ידועות מראש, מופעל כוח התנגדות פנימי וחיצוני לבחירה הזאת כבר מהרגעים הראשונים בה היא נעשתה. למי שעשה את הבחירה לחיות לנצח (כולי תקווה שעשית או שתעשה), בטח מכיר את ההתנגדות של המיינד ואת המחשבות שמגיעות איתה, ולאחר שהעז לשתף את האנשים סביבו, בטח זוכר את התגובות המתנגדות.
באיזה שהוא שלב (אחרי שנמאס לנגוח בקירות) כבר מפסיקים לנסות לשכנע את האנשים מסביב שכדאי להם לבחור בחיים, ומתגבשת תובנה שאי אפשר באמת לעשות את זה בשביל האחרים, ושכדאי לנסות לפחות להציל את עצמנו מהסוף הנוראי. בשלב זה קורה משהו חשוב לאדם, בו הוא מתחיל להסתכל פנימה לתוכו ומסכים להתחיל להסתכל על תכנות המוות של עצמו בתוכו, על הרצון התת מודע שלו להיגמר ולהיעלם. (ראה דחף המוות על פי פרוייד) זהו שלב מאתגר שיכול אפילו להפוך את הבחירה על פיה, ולכן מומלץ בחום להיות בחברת אנשים שעשו בחירה לחיות לנצח כדי לעבור דרכו ולצאת ממנו מחוזקים.
ההסתכלות שלנו פנימה היא תהליך חשוב והכרחי כדי למצוא את "גנב החיים" שהשתחל ומצא לו בית בצל הפחדים שבתוכנו. עלינו לזהות אותו ואז לעורר את כוח החיים האין סופי שבנו (וביקום), עד שכל הגוף יתמלא בכוח חיים שלא ישאיר לגנב  מקום להיות בו. אין צורך להילחם בגנב וגם לא לנסות לגרש אותו, כי הוא ניזון וחי מהפחדים שיגרמו לנו לרצות לגרש אותו. רק לזהות אותו, ולפעול למען העצמת כוח החיים.
 
כן, יש גם אנשים ששומעים את הרעיון ואומרים:"אני רוצה לחיות לנצח", ואז ממשיכים לחיות כרגיל כאילו שהמוות ינוס מהם רק מעצם ההצהרה.
זאת רק עוד שאננות צפונית – לקחת את החיים המופלאים האלה כמובן מאליו, עד שהם כבר לא יהיו.
 
להתחבר עם כמותנו
'אנשים לעולם' הם בין החלוצים בעולם שבחרו לחיות. אחת התובנות הראשונות שקרו לנו היתה, שהבנו שעלינו להתקבץ ולהתחבר עם עוד אנשים באותו כיוון, כדי להגדיל את כוח החיים בתוכנו ובסביבתנו. הבנו שאנחנו בני האדם פועלים כמו כל צמח וחיה אחרת על פני כדור הארץ, אנחנו חלק ממשהו גדול יותר מאיתנו והבסיס שלנו הוא להקתי. אנחנו חיות להקה שזקוקות האחת לשניה כדי לשרוד ולהתפתח. ראינו שסיפור האינדיוידואל שסיפרו לנו הוא שקר חסר בסיס, וככל שניסינו בחיינו להפוך להיות מיוחדים וטובים יותר מהאחרים, כך החלשנו את הכוח האמיתי שלנו – את כוח היחד.
אז מרגע שהבנו את זה התחלנו לספר לאחרים על הבחירה שלנו, ומאז בכל יום שעובר אנחנו רואים שיותר ויותר אנשים מתחברים ונזכרים ברצון שלהם לחיות, וכולנו מתחזקים.
 
עכשיו הוא הזמן היחידי להתעורר, ולהבין שכל מחשבה או פעולה שאנחנו עושים בחיינו תהיה חסרת משמעות אם לא נתקיים. והקיום היחידי הינו קיום מתמשך!
זה אומר שאם יש קיום אמיתי הוא מתקיים לנצח, ללא גבולות וללא אף תפיסה של סוף או חידלון. פשוט להיות ולהישאר תמיד.
 
המדוזה היא רק תזכורת למה שאנחנו יודעים עמוק בתוך תוכנו, כי מעבר לתכנות הסוף (הלך חשיבה תת מודע האומר לאדם שעליו לחדול מלהתקיים וגם קובע שזה בלתי נמנע) – אנחנו יודעים שהטבע האמיתי שלנו נצחי, ושהגוף הזה הוא הדבר המופלא ביותר שנוצר ביקום.
הדתות לקחו את הידיעה הפשוטה הזאת ועשו מהלך גאוני. הם הוציאו את חיי הנצח מחוץ למציאות (איי שם במקום לא ידוע בקוסמוס הנקרא גן עדן) וסיפרו לאנשים שיגיעו לגן עדן אחרי שימותו, והם יגיעו אליו אם רק יצייתו לחוקים שאותה דת המציאה.  ומכיוון שנולדנו לעולם השרוי באמונה בסיסית כי כולם ימותו בסופו של דבר (ההורים שלנו החדירו בנו את האמונה הזאת בכל דרך אפשרית), היינו חייבים לסגל לעצמנו את האמונה הזאת כתפיסת עולם בסיסית, אחרת היינו הולכים נגד השבט שמקיים אותנו – מה שהוא בלתי אפשרי ליצור קטן ותלוי כמו תינוק או ילד.
 
הגוף שלנו הוא לא כלי, והוא גם לא שלנו. הגוף הזה הוא העצמי שקורא את המילים האלה כעת, הגוף שלך הוא את!
הגוף שלך הוא כל מה שאת, והוא הרבה מעבר למה שאת יכולה לתפוס כרגע.
 
ברוכים הבאים למציאות
ברוכה הבאה הבייתה
גן עדן היה, ותמיד נשאר, כאן על כדור הארץ.
 
אילן אביב
~~~~~~~~~~~~~~~~`
לתקשורת עם הכותב ניתן לשלוח מייל contact@people4ever.com