האדם הישן

אני יודע איך אני צריך לחיות!! העתיד שלי כבר ברור ומתוכנן מראש ואני חי חיים בטוחים. עוד כמה שנים אהיה אדם מוצלח ואז אהיה מאושר. החיים הם התמודדות יום יומית וצריך להיות חזקים, אני לא כל כך שלם עם החיים שלי אבל אין משהו מושלם בחיים. הכי חשוב בחיים זה להתחתן ולהביא ילדים, מקסימום אם לא יסתדר אז נתגרש ויהיה לי דור המשך. אני כבר חוסך לפנסיה, אדם שקול ומעשי. כשאני מרגיש עמוס אני לוקח חופשה, חשוב מאוד מה אחרים חושבים עליי. אני מעודכן במה שקורה בחדשות, כמה טוב שמעדכנים את כולם על מה שקורה באמת. יש אנשים רעים בעולם, צריך לשרוד. אדם לאדם זאב. העולם הזה קיים כדי לשרת אותי ואני צריך להספיק הרבה דברים לפני שזה נגמר, אין זמן. בסה"כ אני אדם טוב וחשוב לי להרגיש טוב עם עצמי. אני תמיד צודק והאחרים טועים, תמיד ומתרחק ממי שלא מסכים איתי. זה מי שאני ותצטרכו לקבל את זה!

אם אתה מחפש דרך להתעורר, חפש דרך אחרת מזאת שאתה הולך בה / אילן אביב

המתעורר

האם זה מי שאני באמת? האם אני חי את החיים שאני רוצה? מה אמיתי? למה אני שונה מכולם? האם משהו לא בסדר איתי? מי אני בכלל, מה אני רוצה? מי זאת שחושבת את המחשבות האלה? האם יש באמת משהו יותר גדול ממני? מאיפה פתאום באו כל השאלות האלה? פתאום כל החיים שלי נראים כמו אשליה אחת גדולה!! חשבתי שאני יודעת מה נכון לי, שאני צודקת בדרכי ומרוב צדק נשארתי לבד. גיליתי שאני חיה בתוך קופסא מסריחה ואני מרגישה שאני משתגעת, אני כלואה, לא טוב לי. כולם מסביב שואלים אותי למה אני לא כמו כולם ואומרים לי איך אני צריכה להיות ושאחזור לעצמי, שאמצא בן זוג ושאבנה משפחה. מה הם יודעים מה נכון לי?! רוצה להתעורר מההזיה הזאת.
איך זה שעד היום לא ראיתי כמה יפים הצבעים של השקיעה ולאן בכלל כולם ממהרים?
העיניים נפקחות לי ואני רוצה לדעת מה אני מסתירה מעצמי בכל מחיר. איך לא ראיתי את כל זה עד עכשיו. אני סקרנית, אני רוצה אמת!

האדם הער

אופס..אווו מיי גוד. מתי כל זה קרה?! אני רואה את השקרים שלי ואת הקופסא בה אני חיה. לא שופטת, מקבלת אותי כמו שאני. אין טוב ורע אלא רק את מה שיש, חיה את הרגע ועושה את מה שחשוב באמת. מרגישה את החיים ואוהבת לחיות, מרגישה בעוצמה ולא נותנת לרגשות להוביל את חיי. מקשיבה לאנשים ולומדת מכל רגע, מעריכה את הקיים ומודה על כל מה שיש. המוני אנשים בעולם מתהלכים בשנתם ולא רואים שאני כאן. היי אח שלי, בא לך לגלות משהו יחד? בא לך לראות כמה אנחנו בני האדם הזויים ורדומים? בא לך לבחור את חייך מחדש? אל תכעס עליי חבר, אני בדיוק כמוך – לא יותר טובה ממך, גרועה וטובה בדיוק כמוך. משוחררת מעוולת ההמון, מחפשת אנשים שרוצים להתעורר, לראות את השקרים ולגלות את האמת. זוכרת כמה סבלתי כשהייתי ישנה, התעוררות זה עניין של רגע, עניין של החלטה. אתה יכול לעשות אותה עכשיו אם תרצה. זה לא להשיג עוד, אלא לוותר על משהו.
שלמה עם מי שאני, אני חלק ממשהו גדול יותר. אני המקור לכל תחושותיי, רגשותיי ופעולותיי. אין יותר את מי להאשים, אני אחראית באופן מלא ובוחרת את חיי.

האדם המואר

התעוררתי ובחרתי באור, העיניים פקוחות, אני חופשי ממי שחשבתי שאני. אני חלק ממשהו גדול יותר ממני. נוכח.
אני רואה את הטוב והקדושה באנשים ובחיים. כולנו אחד, אנושות אחת וכל החלקים מחוברים בקשר מסתורי האחד לשני. הלב שלי פתוח לאנשים ולכל הקיים. כל מפגש עם אדם הוא מתנה יקרת ערך. אני כאן למען האחרים, אני ערוץ של נתינה ואוהב את בני האדם באשר הם.
אור זורח על אחיי הישנים שהתאהבו בשנתם. אני כבר לא יודע.

כותב: אילן אביב
תלמיד של היקום